29 augustus - Reisverslag uit Cusco, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 29 augustus - Reisverslag uit Cusco, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

29 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2006 | Peru, Cusco

Vandaag een excursie naar de Sacred Valley, een oude geheime vallei van de inca's. Eerst naar de markt in Pisac en daarna naar Ollanytambo, waar we een inca ruine bezoeken, weer een hoop trappen, hebben wel een gezellige groep, een nederlands stel, een hoop amerikanen en een deens stel. We hebben een uitgebreid lunchbuffet, na de incatraillunches ben ik wel wat gewend, dus laai ik mijn bordje maar weer een paar maal vol. Na de lunch gaan we om 16:00 uur ( was een late lunch) weer naar het volgende plaatsje, Chinchero, waar we een kerk bezichtigen dat eerst een incatempel was en daarna door een katholieke priester is afgebroken en weer in zijn stijl opnieuw gebouwd. Hierna weer op weg naar Cusco, snel mijn was opgehaald bij de Lavanderia en nog wat boodschapjes gedaan en natuurlijk weer gegeten en mijn tas gepakt, want vlieg morgenochtend naar Lima.