29 augustus - Reisverslag uit Cusco, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 29 augustus - Reisverslag uit Cusco, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

29 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2006 | Peru, Cusco

Vandaag een excursie naar de Sacred Valley, een oude geheime vallei van de inca's. Eerst naar de markt in Pisac en daarna naar Ollanytambo, waar we een inca ruine bezoeken, weer een hoop trappen, hebben wel een gezellige groep, een nederlands stel, een hoop amerikanen en een deens stel. We hebben een uitgebreid lunchbuffet, na de incatraillunches ben ik wel wat gewend, dus laai ik mijn bordje maar weer een paar maal vol. Na de lunch gaan we om 16:00 uur ( was een late lunch) weer naar het volgende plaatsje, Chinchero, waar we een kerk bezichtigen dat eerst een incatempel was en daarna door een katholieke priester is afgebroken en weer in zijn stijl opnieuw gebouwd. Hierna weer op weg naar Cusco, snel mijn was opgehaald bij de Lavanderia en nog wat boodschapjes gedaan en natuurlijk weer gegeten en mijn tas gepakt, want vlieg morgenochtend naar Lima.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2006

3 tot en met 7 september

03 September 2006

2 september

03 September 2006

30 augustus tot en met 1 september

03 September 2006

29 augustus

03 September 2006

25 augustus tot en met 28 augustus
Sandra

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 14984

Voorgaande reizen:

27 Juli 2006 - 08 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: