2 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 2 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

2 september

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

03 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Eerst even lekker uitgeslapen vandaag, alleen na tien uur is het ontbijtrestaurant gesloten. Heb wel een keukentje, maar dan moet ik eerst boodschappen doen. Eerst maar inchecken en dan boodschappen doen. De hele dag aan het strand gelegen, er zijn hier veel duikers, dus het was niet druk (lag alleen). Nog even zwemmen in het zwembad en daarna snel omkleden, want om 18:00 uur komt er iemand van het reisbureau. Wat activiteiten geboekt voor komend week, ga maandagmiddag kite-surfen en dinsdag kayakken en snorkelen in de mangrove. Vermaak me hier wel. Nog wat gegeten, krijgt hier ook al zoveel.

• 03 September 2006 - 19:31

Ien:

Hoi, niet te bruin terug komen, anders steekt het zo af. Geniet nog maar lekker van het heerlijke eten en de leuke bezigheden die je gepland hebt. greetz mij.

• 03 September 2006 - 21:27

Jeanette:

Als ik het zo lees ben je straks zo rond als een tonnetje hahahaha.Geniet maar lekker hoor.

• 04 September 2006 - 11:24

Myrna:

Hoi Sandra,

Wat een geweldige verhalen om te lezen, ik ben stikjaloers! Vooral die inca-trail...
    Hier is alles nog rustig, ben écht aan het aftellen nu, maar ja. Als er nieuws is zal ik het aan je laten weten dmv een reactie, okee??

Geniet ze nog (maar dat zal wel lukken!)
    Groetjes, Myrna