27 en 28 juli - Reisverslag uit Pisco, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 27 en 28 juli - Reisverslag uit Pisco, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

27 en 28 juli

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 Juli 2006 | Peru, Pisco

De vliegreis is goed gegaan. Ik zou opgehaald worden in Lima door Pilar (die ik nog nooit gezien had), na lang zoeken hebben we elkaar toch gevonden. Het is namelijk 28 juli een nationale feestdag in Peru, waardoor het errug druk is overal.
Ik ben goed opgevangen daar en heb heerlijk geslapen, was ook echt moe van de reis.
Ik had toch wat beter mijn best moeten doen op mijn spaans, want daar kun je bijna niet zonder hier.
De volgende ochtend heeft Pilar mij met Andrea (haar dochter) naar het busstation, waar het ook weer, je raad het al, erg druk was.
Ik ben blij dat Pilar er was, anders weet ik niet of het wel goed gekomen was. Ik vraag me ook af of ze wel verkeersregels hebben hier in Peru, want het gaat van links naar rechts en tutert maar wat, maar
ik ben net heelhuids aangekomen met de bus in Pisco en heb hier een hostel gevonden en deel mijn kamer met een duits meisje, die ik ook nog niet gezien heb, dus ik ben benieuwd. Alle hotels zitten hier ook vol in verband met de nationale feestdag. Ik heb voor morgen een excursie geboekt naar Paracas (om zes uur ´s ochtends, echt vakantie)en als ik daarvan terugkom ga ik met de bus door naar Ica, waar ik de volgende dag ga zandboarden.

  • 29 Juli 2006 - 19:50

    Diel En Anny:

    Wij hebben jouw eerste bericht ontvangen via giovannie. zoals wij begrijpen gaat alles goed.
    wij wensen jouw verder nog een een mooie reis toe.
    TOT HET VOLGENDE BERICHT

  • 30 Juli 2006 - 06:52

    Ien:

    Fijn een berichtje van je te lezen dat alles loopt. Moest even lachen dat je een excursie had geboekt om 6.00uur.Geniet er van met een grote G !! groetjes Ien

  • 31 Juli 2006 - 08:00

    Maggie:

    Ja, dat had ik al gezegd over die spaanse taal. Maar goed, ik heb het ook gered zonder spaans.

    Het verkeer is leuk he? De hele dag toeteren.... Nooit een stil moment.

    Geniet ervan!

    Maggie

  • 31 Juli 2006 - 09:54

    Irma, Myrna En Wendy:

    Ola!!
    Goed te lezen dat je goed bent aangekomen. We zullen je avonturen op de voet volgen. Groetjes vanuit CWS van Irma, Myrna en Wendy.

  • 31 Juli 2006 - 14:07

    Thalia:

    Ha die Sandra,

    Wel leuk toch om al die nieuwe mensen te ontmoeten??

    Dat zandboarden zal wel erg gaaf zijn!

    Ik ben benieuwd naar je volgende verslag.

    Groetjes,

    Thalia

  • 31 Juli 2006 - 18:44

    Gio:

    Hee Sandra,

    Goed om te horen dat alles goed is. Het verkeer in Arequipa is iets rustiger dus dat scheelt. Doe iedereen de groeten in Arequipa. (in het Spaans natuurlijk)

    Saludos
    Nelly y Gio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Pisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2006

3 tot en met 7 september

03 September 2006

2 september

03 September 2006

30 augustus tot en met 1 september

03 September 2006

29 augustus

03 September 2006

25 augustus tot en met 28 augustus
Sandra

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 14986

Voorgaande reizen:

27 Juli 2006 - 08 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: