29 juli - Reisverslag uit Ica, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 29 juli - Reisverslag uit Ica, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

29 juli

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Juli 2006 | Peru, Ica

Weer een berichtje..
Vandaag een lange dag geweest, eerst ´s morgens vroeg op voor de excurse naar Paracas. In de bus zat een franse jongen, was ook net aangekomen in Peru. Hij is doof, dus communiceren met papier. Eerst zijn we met de boot naar Islas Ballestas gegaan, een eiland met vogels, zeeleeuwen en ook nog dolfijnen gezien. Het was erg koud op de boot en het stonk erg naar de vogelpoep, maar verder was het erg mooi om te zien. De foto´s komen nog.. Daarna zijn we naar Reserva National de Paracas gegaan, een groot nationaal park. Het is net een woestijn langs de kust, mooie grotten gezien en gewandeld langs het strand. Soms moest je een stuk rennen, omdat het water tegen de rotsen klotste en daar moest je voor langs lopen, was grappig. Daarna zijn we naar Playa Rojas gegaan, de naam zegt het al een mooi rood strand. Hierna gingen we naar het strand waar je kunt zwemmen, er stond windkracht 10, dus ik be maar gaan wandelen. Nog Flamingo´s bezichtigd en daarna weer terug met de bus naar Pisco. Een beetje later terug dan verwacht, om vijf uur, gauw mijn tas opgehaald bij het Hostel en gauw naar het busstation om naar Ica te gaan. Zat in de bus naast een leuke peruaanse jongen met zijn zoontje, sprak alleen maar Spaans. Ook een stel franse backpackers ontmoet die gelijk doorgingen naar Arequipa. Ik ben benieuwd of dat nog gelukt is, want na aankomst bleek dat het niet meeviel om een hotel te vinden. In Huacachina (vlakbij Ica) zat alles vol, daarna besloten om maar gelijk de bus naar Arequipa te pakken, maar dat ging ook weer niet, omdat alles vol zat. Weer op zoek naar een hotel, om tien uur eindelijk gevonden.. Ik dacht al dat ik op het busstation moest overnachten. Was erg moe van het zeulen met mijn tas, dus heb maar wat chips als avondeten gepakt en ben gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ica

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2006

3 tot en met 7 september

03 September 2006

2 september

03 September 2006

30 augustus tot en met 1 september

03 September 2006

29 augustus

03 September 2006

25 augustus tot en met 28 augustus
Sandra

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 14986

Voorgaande reizen:

27 Juli 2006 - 08 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: