9 tot en met 11 augustus - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 9 tot en met 11 augustus - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

9 tot en met 11 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

11 Augustus 2006 | Peru, Arequipa

9-08 Arequipa

Vanochtend wakker geworden van de varkens en andere beesten van de buren. Moeder van Yndira was al lang op om het ontbijt klaar te maken, was ook wel nodig leek wel een diner.. Was natuurlijk iets te veel voor mij op de vroege morgen, zoals iedereen weet ben ik niet zo´n ontbijttype, haha. Op de vraag van haar moeder ofdat we lekker geslapen hadden?? Si bien, was niet zo. want we hadden allebei niet zo best geslapen en ook geen schone kleren, dus we moesten al lachen. De dag ervoor vonden we alle mensen farmers in de bus en nu zagen we er zelf uit als farmers.
Na het ontbijt hebben we de combibus naar het dorp genomen en daar nog even een lekkere fles aardbeienyoghurt gekocht, is echt superlekker, heb al spijt dat ik er maar 1 gekocht heb.. Daarna weer een taximoto naar de terminal genomen en de bus naar Arequipa gezocht, gelukkig zo gevonden en lekker geslapen in de bus, was wel nodig..
Eenmaal terug in Arequipa, snel in een taxi, want iemand moest ons eens zo zien, haha.
Thuis snel een douche genomen, toch maar weer wat gegeten en snel naar het Internetcafé. ´s middags nog twee keer gegeten, is echt erg gesteld met mij hier, ik eet echt vier keer zoveel als normaal. Maar het lijkt erop dat ik niet dikker word, erg vreemd, maar vindt het wel best.
´s avonds met een neef van Yndira en twee vrienden van hem naar de bioscoop geweest. Voelde me eigen net in Nederland, alleen was de film in het engels met spaanse ondertitels, maar daar ben ik intussen wel aan gewend. Ben benieuwd hoe mijn nederlands is als ik terug ben, haha.
Was wel een leuke film ´Good Luck´, een echte vrouwenfilm, dus de heren vonden hem iets minder. Toen we thuis kwamen snel naar bed, want Yndira moest de volgende morgen vroeg gaan werken. Hier is het heel normaal dat iedereen te laat op zijn werk komt, ik ken wel een paar mensen die daar ook last van hebben, dus optie... grapje.

10-08 Arequipa

Ik heb weer last van de griep, dus maar een beetje thuis rondgehangen en wat gelezen. Goed boek, dus dat was geen probleem. ´s avonds nog even wat gaan eten, want dat is toch wel belangrijk goed eten en vroeg naar bed in de hoop dat ik me morgen weer wat beter voel..

11-08 Arequipa

Vanochtend vroeg naar de markt gegaan om eten en fruit te kopen.. Vroeg, was eigenlijk de bedoeling om vijf uur te gaan, maar werd zeven uur, konden ons bed natuurlijk niet uit. Voel me nog niet helemaal fit, maar al wel weer wat beter. Heb ook geen zin om nog een dag binnen te zitten. Om twaalf uur wat gegeten en naar het internetcafé gegaan. Ja ik doe niets anders hier. Ik vind het heel leuk om al jullie reactie te lezen, bedankt voor de interesse. Ga dadelijk nog even boodschappen doen en mijn was doen, want morgen gaan Yndira en ik naar een neef en zijn vrouw in Camana, aan de peruaanse kust. Zal wel weer gezellig worden, dus wil wel fit zijn. Maandag gaan we bij de familie Rivero eten, dus maar geen ontbijtje, want anders wordt het teveel denk ik, haha. Dinsdag is er een feestdag in Arequipa en dan ga ik waarschijnlijk donderdag en vrijdag de Misti beklimmen. Zoals jullie zien verveel ik me hier geen moment en vliegt de tijd voorbij. Tot de volgende keer..

  • 11 Augustus 2006 - 22:33

    Guy, Ginette En Ilse:

    Leuk om mee te kunnen lezen over jouw ervaringen in Peru. Het is fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Zit maar niet in over je figuurtje. Wanneer je terug bent in Nederland kun je op zondag weer gaan squashen met Guy (en hij heeft het echt nodig).

    Geniet ervan!!

    Liefs,
    Guy, Ginette en Ilse

  • 12 Augustus 2006 - 08:50

    Joyce En Olli:

    ha sandra
    het is echt leuk om te lezen wat jij allemaal mee maakt. vooral het verhaal met de ezel.
    ik kijk elke dag even of je al weer iets geschreven hebt.
    nog heel veel plezier en vergeet niet je verhalen op internet te zetten.

    gr joyce en olli


  • 12 Augustus 2006 - 14:49

    Diel En Annie:

    Morgen ga je bij de familie Rivero eten.Nou reken er maar op dat je daar een geweldige maaltijd voorgeschoteld krijgt.Verplicht veel en lekker eten en drinken.
    Wil jij de familie Rivero van ons van harte feliciteren met hun gouden bruiloft

  • 13 Augustus 2006 - 06:59

    Ien:

    Hallo, hallo, zomaar even een krabbel om te zeggen dat vanmorgen de zon schijnt, na heel veel regen. Doeg, greetz mij

  • 14 Augustus 2006 - 09:28

    Thalia:

    Sandra,

    erg leuk om al die verhalen te lezen. Even een nieuwtje vanuit Den Bosch. Aanstaande donderdag wordt hier in de Arena een Newyorker geopend. Dus zorg er maar voor dat je nog geld over houdt. Groetjes Thalia

  • 14 Augustus 2006 - 13:42

    Irma:

    Hoi Sandra,
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin! En wat word je verwend met al dat lekkere eten. Als je weer komt werken dan moet je eerst op de weegschaal. Bij CWS verder geen bijzonderheden, alles gaat z'n gangetje.
    Groetjes,
    Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2006

3 tot en met 7 september

03 September 2006

2 september

03 September 2006

30 augustus tot en met 1 september

03 September 2006

29 augustus

03 September 2006

25 augustus tot en met 28 augustus
Sandra

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 14984

Voorgaande reizen:

27 Juli 2006 - 08 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: