20 augustus - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu 20 augustus - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Sandra Veer - WaarBenJij.nu

20 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

01 September 2006 | Peru, Arequipa

Sorry, dat het zo lang heeft geduurd, mijn volgende berichtje, maar ik heb het erg druk gehad met reizen, ben nu in Lima, waar sinds net het internet weer werkt, dus ik probeer jullie zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van mijn laatste avonturen.

Mijn laatste dag in Arequipa vandaag, we hebben een druk schema, ben benieuwd of dat allemaal gaat lukken, want normaal gesproken loopt alles hier heel erg uit. Vanochtend vroeg opgestaan om de was te doen, want anders heb ik de komende week geen schone kleren meer en loop ik er wel heel smerig bij, niet goed voor de foto´s, haha. Daarna met Yndira het centrum in om te shoppen, best veel gekocht, zelfs twee spijkerbroeken, wel grappig, want Yndira wilde graag broeken kopen voor in Nederland en niks paste en ik heb twee broeken. Als je aan het shoppen bent gaat de tijd enorm snel, dus om twee uur gauw de taxi in en naar huis om de moeder en zus van Yndira op te halen voor de lunch, ik heb ze uitgenodigd om te gaan lunchen, als dank voor hun gastvrijheid. We gaan naar een restaurant, waar ze typisch peruaans eten hebben, ben benieuwd. Na het eerste gerecht komen de vlammen al uit mijn oren, ricotto relleno ofzo heet het, daarna maar een bord Papas fritas besteld, want anders staat mijn buikje dadelijk weer op z´n kop. Na de lunch gauw naar huis, want de hele familie moet naar een meeting, ik ga mijn tas maar inpakken en mijn was van de ochtend opvouwen, want morgenochtend vertrek ik al vroeg naar Puno. Gloria en Antoine komen ook nog op de koffie, even bijgekletst, want ze hadden Nederlands gekookt voor de familie van Gloria, rode kool met appeltjes, volgens Antoine was het niet zo lekker als moeder het maakte, maar iedereen vond het lekker. Daarna nog even een filmpje gekeken, nou ja het einde van de film en daarna naar bed.